lauantai 15. marraskuuta 2014

IHANA YSTÄVÄ

Tapasin eilen pitkästä aikaa ihanan ystäväni

Piian .Oulussa asuessani Piia oli minun 

asiakkaani kampaamossa ja meistä tuli 

todella hyviä ystäviä.Nyt yhteyden pito

on ollut harvempaa mutta sitäkin lämpimäpi

kun on nähty.Ja juttua tietenkin riittää kun

kumpikaan ei olla mitään tuppi suita ja 

ollaan normaaleja suomalaisia luonteeltamme

huomattavasti vilkkaampia.No sain tehdä Piialle

ihanan kampauksen yhteen juhlaan.




                                         Hänellä oli minulle lahja .Tällainen ihana bling,bling

                                        lasinen kuusi.Kuusi toimii patterilla ja vaihtaa väriä.

                                        Kuusi sopi täydellisesti tähän minun hopeiseen asetelmaan.


                                          Piia sanoi että hän toivoo minun muistavan aina

                                         hänet kun käytän tätä.Varmasti muistan hän on yksi

                                        ihanimmista  ystävistä jonka olen saanut elämäni varrella.

                                        Vaikka emme tosiaan ole tavanneet pitkään aikaan

                                        niin juttu luistaa ihan niinkuin ennenkin .




                                        Kiitos Piialle toivottavasti juhlat onnistuivat ja sinulla

                                         oli illan muhkein banaani nuttura.



Ei kommentteja: