keskiviikko 8. lokakuuta 2014

KAAPPIEN SIIVOUSTA

Olen siivoillut omat vaatekaappini .Vein

jo ison määrän kummi tytölle ja tässä on

vielä lisää.Muutama sisko sai myös osan.


Olen jemmannut varmaan kahdeksan vuotta

kaikki vaatteeni mitkä ei edes sovi minulle.

Sairauden myötä vaate kokoni on muuttunut

yhden ja joissakin malleissa kaksikin numeroa

suuremmaksi.

                                           
                                         Minulla on todella laadukkaita vaatteita ESPRIT,YOUR FACE

                                        HENRY LOYD jne.En ole raaskinut heittää pois ja täällä

                                       ei ole laadukkaita kirpputoreja mihin olisin voinut viedä myyntiin.

                                       Nyt vaate kaappini koostuu ainoastaan sellaisita vaatteista

                                        jotka ovat minun näköisiä ja kokoisia.Samalla kartotin

                                        värit mitä noudatan uusia vaatteita hankittaessa.Musta.Valkoinen

                                       tumman sininen,vaalean sininen.harmaa,punainen .Kesällä

                                      keltaista ja turkoosia myös.On kyllä ihana tunne kun sain

                                     tämän projektin valmiiksi.Ja tovottavasti se ilahduttaa vaatteiden

                                     saajia myös.



                             






Ei kommentteja: