perjantai 17. lokakuuta 2014

JOTAIN UUTTA

Espritin tumman sininen kevyt untuva takki.

Tässä kun siivosin vaatekaappejani kokeilin

minun toppiksia jotka olivat minulle ihan liian

peniä joten lahjoitin kummi tytölle.




                                          Tälle takille on paljon käyttöä ja huiveilla saa

                                         muutettua ilmettä.




                                         Tässä Onlyn muhkea huivi ihan täydellinen värin

                                          puolesta.Vaate kokoni on tosiaan sairauden myötä

                                         muutunut ja olin vain jemmannut pieniä vaatteita

                                        kaappiin että jos...jos mutta ihan turhaan ne siellä

                                       olivat ei tullut käytettyä.Nyt kaapissa on vain sellaisia

                                       vaatteita jotka ovat oikean kokoisia ja minun näköisiä.





                                          Muutama pyjama olen niin vilukissa että käytän

                                        talvella yökkäriä housu/paita tai yöpaitaa.Tämä on

                                         ihanan punainen pallo paita ja mustat housut.Jouluna

                                         otan tämän käyttööni.





                                         Pinkki paituli myös Winter Dream.




                         
                                         Uudet liivit ja pikkarit.





Ei kommentteja: